Formaties, teambuilding en evenementen

7 vaardigheden en attitudes vormen de basis om je te ontwikkelen binnen verkoop, communicatie en management

Contacteer ons

Ready to use

De modules


  • Klantgerichtheid (pdf) : Harmonie vinden tussen de klant en je eigen doelstellingen. 
  • Een goede introductie (pdf): Je krijgt maar één kans voor een eerste indruk ! Een juiste houding gekoppeld met een sterke elevator pitch en storytelling vaardigheden. 
  • Actief luisteren (pdf) : Tools en attitudes om de echte behoeftes van de klant te identificeren. 
  • Aangepast argumenteren (pdf) : Leer technieken om een argumentatie met impact op te bouwen in functie van het profiel en de aankoop motieven van je prospect. 
  • Omgaan met bezwaren en afsluiten (pdf) : Bezwaren positief benaderen, ze effectief wegwerken en afsluiten. 
  • Van individu tot succesvol team (pdf) : Een stappenplan om te evolueren naar een succesvol team.


Hoe?


Sessies van een halve tot een hele dag met een looptijd van 1 tot 2 maanden.


Methodologie gebaseerd op het model van Kolb :


  • Overdracht van kennis en tools door middel van theoretische modellen 
  • Actieve werkvormen waarmee zowel professionele als persoonlijke vaardigheden ontwikkeld worden 
  • Business oefeningen rechtsstreeks gelinkt met het dagdagelijkse werk van de verkopers 
  • Elke deelnemer beëindigt deze opleiding met een persoonlijk actieplan en een handige fiche die de module samenvat.

Training, organisatie van evenementen

Bel ons voor een gratis offerte!

+32 2 702 64 74

Contacteer-ons
ImproTraining: 7 vaardigheden en houdingen